In urma acordului semnat de Thinkdigital Romania si Mihai Holhos, compania va reprezenta emisiunea online "Doza de Has", informeaza un comunicat emis de Thinkdigital. Toate episoadele emisiunii au peste 100.000 de vizualizari.
De asemenea, contul de YouTube "Doza de Has" are 65.000 de abonati, website-ul Dozadehas.com inregistreaza 30.000 de vizitatori unici lunar, iar pagina de Facebook reuneste 77.000 de fani.
Audienta emisiunii "Doza de Has" este constituita cu precadere din adolescenti.
"Media sociala si noile platforme de comunicare au democratizat productia de content original, pana acum un monopol al marilor companii media. Prin urmare, e firesc ca structuri de tip Thinkdigital sa agrege aceste noi canale de audienta, ca alternative ale website-urilor clasice, pentru a oferi advertiserilor posibilitatea de a-si adapta cat mai rapid mesajele publicitare noului fel in care se consuma media", a declarat Dragos Stanca (partener si manager general, Thinkdigital Romania).