Ministerul Afacerilor Externe a inceput campania de promovare in mass media internationala a Summitului care va reuni la Bucuresti personalitati politice, economice, stiintifice si culturale din zona Marii Negre. Campania, desfasurata sub sloganul "Black Sea Forum - Charting Bright Ideas", se desfasoara in aceste zile pe suporturi media de prestigiu cum sunt postul de televiziune BBC World sau publicatiile Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times.
"Campania doreste sa exprime ideea ca, avand o mostenire culturala comuna, tarile din regiunea Marii Negre se afla intr-un moment al istoriei lor cand identificarea punctelor de convergenta este o necesitate. Romania doreste sa coopteze toti actorii capabili sa contribuie la progresul regiunii pentru a crea un mediu fertil progresului la Marea Neagra. Mediile folosite au fost alese pentru a atinge liderii politici, formatorii de opinie si reprezentantii mediilor academice din Regiunea Marii Negre, Europa, SUA. Campania este o campanie de informare realizata cu sprijinul companiilor: Friends-agentie de creatie, Thor Systems-firma consultanta, productie realizata de Media Pro Pictures", declara Corina Vintan, Director Comunicare in MAE.