12.000 de utilizatori ai aplicatiei "Activia Mic Dejun" in patru saptamani de la lansare

12.000 de utilizatori ai aplicatiei "Activia Mic Dejun" in patru saptamani de la lansare

50s a creat aplicatia de Facebook "Activia Mic Dejun", parte a campaniei integrate care promoveaza relansarea gamei Activia Mic Dejun, informeaza un comunicat emis de agentie. De asemenea, campania include spot TV si activari in-store.

La patru saptamani de la lansare, aplicatia a inregistrat peste 12.000 de jucatori si a atras 4.500 de fani noi pentru pagina de Facebook Activia Mic Dejun.

Folosind instructiunile, utilizatorii aplicatiei pot participa la ritualul de dimineata al personajului principal – Maria ajutand-o sa-si aleaga rimelul potrivit, mic-dejunul si rochia si sa-si gaseasca geanta si cheile. La finalizarea jocului, utilizatorul este rasplatit cu un iaurt Activia Mic Dejun. Promotia se incheie pe 7 octombrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related