Anul asta, Pawel Heinze (Executive Creative Director, Leo Burnett Varsovia) este presedinte al juriului Golden Drum la sectiunea Single Channel. A studiat literatura, psihologia si cinematografia si locuieste in Varsovia, orasul lui preferat. Si-a inceput cariera la McCann si Lowe, unde a creat pentru Heineken, Mercedes-Benz, Motorola, Brau Union, Panasonic, Kodak, UPS, Nestle, Unilever. De 5 ani, de cand conduce creatia la Leo Burnett Varsovia, agentia isi mentine titlul de Agentia Anului in Polonia. Campaniile dezvoltate sub conducerea sa au fost rasplatite cu premii la festivaluri nationale si internationale - KTR, EFFIE, Golden Drum, Epica, Cannes Lions, Eurobest, Young Guns, Art Directors Club NY si OneShow. Stiam deja ca in timpul liber incearca sa fie cel mai bun tata si colectioneaza discuri de jazz si echipament stereo retro. Completam azi la AdLife cu povestea despre cum a ajuns sa lucreze in publicitate, cum era in liceu, care e atmosfera la Leo Burnett Varsovia si ce crede ca inseamna o campanie buna.
[AdStory] Pawel Heinze (Leo Burnett Varsovia): "Cel mai recunoscator sunt in zilele in care apuc sa dorm."
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: