Lowe&Partners a dezvoltat campania de lansare a noului pachet de asigurari Viva Casco de tip "All Risk" lansat de Omniasig VIG, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Campania este comunicata intr-o prima etapa in print, online, POSM si va continua prin insertii TV si radio.
Ideea campaniei realizate de Lowe&Partners mizeaza pe legatura emotionala ce se creeaza intre soferi si masinile lor, pozitionand asigurarea Casco "All Risk" drept cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care un sofer o poate face masinii sale.
"Campania este construita in jurul unui metafore de contrast: dovezile de iubire duse pana la absurd, pe care soferii le ofera masinilor lor - de la alinturi cu porecle care mai de care, pana la gasirea locului perfect de parcare - si dezamagirea pe care acestia o produc, neglijand cel mai important aspect: o asigurare Casco ‘All Risk’", a spus Aura Sorescu Alboiu (Senior Copywriter, Lowe&Partners).