Sprite si Popcorn dau cu spray-ul pe perete

Sprite si Popcorn au organizat Grapherz, un concurs de desen pe perete adresat tinerilor. "Prin intermediul concursului Grapherz tinerii se pot exprima liber intr-un mediu neconventional", a declarat Andreea Nastase, Brand Manager Flavored CSDs for Romania.

Potrivit organizatorilor, conceptul acestui eveniment a plecat de la valorile brand-ului Sprite: sinceritate, nonconformism pentru ca apoi sa se ajunga inevitabil la libertate de exprimare. Si pentru ca "graffiti-ul este un mod de exprimare fara constangeri, asocierea a venit de la sine", au afirmat reprezentantii Sprite.

"Grafitti este una dintre cele mai cool preocupari ale adolescentilor, alaturi de sportul extrem. Este un fenomen care in tari precum Franta sau Germania provoaca adevarate competitii. In Romania, exista inca prea putine locuri in care acestia pot sa exprime ceea ce simt prin desene. De aceea, revista POPCORN, alaturi de Sprite, s-a gandit sa le ofere adolescentilor o dupa amiaza in care sa-si puna imaginatia la incercare.", a spus Simona Georgescu, Redactor Sef Revista Popcorn.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related