La conferinta "Latest trends in web design and usability" din cadrul evenimentului Internet & Mobile World, Cristian Kit Paul (Brandient), Damian Proctor (Redweb) si Chad Garret Cribbins si Yasmin Coelestin Nestlen (Sapient Nitro) au discutat despre gradul de adaptabilitate al identitatii la nivel de design, trenduri in web design si inovatie.
Viteza de dezvoltare a tehnologiilor a depasit gradul de adaptare al design-ului
Sesiunea a inceput cu prezentarea lui Cristian Kit Paul (Brandient) care a adus in discutie problema dezvoltarii identitatilor corporate in contextul dezvoltarii mediului online. Multe din companiile care dezvolta astazi unele din cele mai inovatoare produse si servicii ignora partea de branding si nu includ in identitatea vizuala personalitatea pe care o imprima produselor sau serviciilor pe care le creaza. Unul din exemple e Facebook care are un logo pozitionat in coltul stanga sus, urmand reteta de branding ce exista inca din 1907. "Spune logo-ul asta social media, interactive, spune ceva din ce inseamna brandul Facebook? Nu, spune doar 'suntem o companie tehnologica care lucreaza foarte clean'. Nu are personalitate", a spus Kit. In aceeasi situatie se gaseste si MTV care nu si-a schimbat logo-ul de 30 de ani.