"Solutii moderne, oferite de profesionisti, la probleme vechi de cand lumea" este conceptul pe baza caruia duetul creativ Octavian Segarceanu (ex-McCANN) si Stefan Voloaca (ex-Lowe) au dezvoltat noua campanie TV pentru Romstal, proiect derulat prin agentia McCANN-ERICKSON.
Octavian Segarceanu (Sega) - ex-deputy creative director McCANN - a optat pentru o cariera independenta incepand cu septembrie 2003, oferind servicii de conceptie reclame si regie de spoturi publicitare.
Avand 8 ani experienta in publicitate, Sega a lucrat 7 ani la McCANN, unde a creat publicitate pentru clienti mari precum Coca-Cola, Connex (Xnet) sau Nestle. Printre cele mai importante lucrari ale sale se numara doua spoturi TV sociale ("Batatorul" - copilul care nu vrea sa bata covoare - si "Fetita si umbrele" - fetita care vede umbrele parintilor transformandu-se in doi monstri infricosatori), prima campanie integrata ATL+BTL din Romania pentru lansarea Xnet cu ajutorul extraterestrilor in 1999, campania aniversara Connex la 6 ani (personalitati marcante romanesti vorbind despre ceea ce faceau la 6 ani).