Rebranding-ul Ciserom semnat de Seed Consultants transforma ciorapii in inceputuri colorate ale zilelor

Agentia de branding si design Seed Consultants a finalizat procesul de rebranding pentru marca romaneasca Ciserom, la marcarea a 85 de ani de prezenta pe piata, informeaza un comunicat de presa emis de Seed Consultants. Noua identitate a fost prezentata in premiera in cadrul evenimentului de lansare care a avut loc vineri, 14 septembrie 2012, la Sebes.

Noua identitate vizuala a brandului are in centru un ghem format din fire colorate in culori vii. Ideea acestei abordari sustine imaginea proaspata pe care Seed Consultants a dorit sa o imprime brand-ului care inveseleste si da un ritm bun diminetilor, odata ce sunt incaltate sosetele Ciserom. Pilonii brand-ului sunt valori precum traditia si indemnarea ca expresie a experientei accumulate in cei 85 de ani de activitate, dar si competitivitatea si culoarea ce reprezinta evolutia si energia marcii. Noua imagine a companiei producatoare de sosete este sintetizata in sloganul "Pofta buna la o zi colorata!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related