Eficienta unui pod de comunicare

Interviu cu Afrodita Blasius, Managing Partner Bridge Communication
A impus pe piata un nou limbaj de comunicare: crantanitul. A reusit sa lanseze o campanie inedita pentru Krax, care a fost apoi rasplatita si recunoscuta si de piata printr-un Gold Effie. Dar Bridge Communication nu se rezuma numai la atat. Ce se ascunde in spate? Am incercat sa aflam de la Afrodita Blasius, Managing Partner al agentiei.

IQads: Care este strategia Bridge Communication pentru acest an?
Afrodita Blasius: Sa ne facem treaba bine, sa avem la sfirsitul anului clienti multumiti de noi si de rezultatele campaniilor desfasurate impreuna. Si sa ne placa in continuare tot atit de mult sa venim la birou dimineata.

IQads: Cat de important este primul premiu Effie castigat?
Afrodita Blasius: Intotdeauna primul.. e primul. Si e important pentru ca e primul. Effie a reprezentat pentru noi si partenerul nostru (clientul) o recunoastere oficiala din partea industriei a unui obiectiv implinit - o campanie de succes. Pe linga bucuria ca ne aflam pe drumul cel bun, ce conduce la cistigarea altei batalii (mai) importante, cea cu marcile competitoare.
Un Gold Effie - e intotdeauna important - pentru ca din nou inseamna intii - primul.

IQads: Va asteptati? De ce?
Afrodita Blasius: Ne asteptam ? Poate, pentru ca stiam rezultatele campaniei. Si din perspectiva experientei de marketing si a multor categorii, stiam ca sunt mai degraba neobisnuite. Dar ca in orice competitie, nu puteam sa le comparam cu rezultatele celorlalte campanii.

IQads: Ce conteaza pentru voi mai mult: creatia sau strategia?
Afrodita Blasius: Nu cred ca se poate crea o disociere intre strategie si creatie sau ca se poate acorda o importanta mai mare uneia sau alteia - sunt doua componente egale ale unei comunicari eficiente. Doar aportul lor se vede diferit in timp. O creatie proasta ce traduce o strategie buna se vede imediat si este amendata de consumator, pe cind o creatie buna construita pe o strategie defectuoasa erodeaza marca in ani de zile, iar efectele negative sunt greu de corectat de cele mai multe ori.
Tocmai de aceea acordam timpul si eforul necesar dezvoltarii strategiei, doar pe baza unor date de piata si consumator destul de comprehensive - pentru ca doar asa se poate crea o comunicare strategic buna, eficienta pe termen lung.
Credem in marci si comunicari coerente si consistente, construite cu inspiratie, rabdare, sudoare si sacrificiu in timp.

IQads: In acest context ce asteptari aveti de la Ad'Or?
Afrodita Blasius: Nu avem lucrari inscrise la Ad'Or, asa ca nu avem nici asteptari.

IQads: Cum vreti sa fie cunoscuta agentia pe piata? Prin ce vreti sa va identificati?
Afrodita Blasius: Recunoscuta. Si ne dorim sa devenim cea mai respectata agentie din Romania.

IQads: Ce conturi noi ati castigat in acest an si ce plan aveti pentru perioada imediat urmatoare?
Afrodita Blasius: Am cistigat doi clienti - GMG-Prezent si Cargill Romania. Despre planuri - ne place mai mult sa vorbim despre ce am facut decit despre ce avem de gind sa facem.

IQads: De ce tocmai numele de Bridge Communication?
Afrodita Blasius: Numele pleaca de la o metafora a comunicarii - aceea de punte ce uneste o marca cu consumatorii (si ar trebui traversata in ambele parti).
Nu poti sa construiesti un pod fara sa cunosti bine punctul de plecare sau punctul de sosire.
Mai mult, un pod dureaza in timp doar daca se aseaza pe piloni solizi, adinc infipti in pamint. In cazul comunicarii - ea trebuie sa se sprijine pe studiul profund al consumatorilor si pe intelegerea adinca si din multe perspective a marcii/produsului si a companiei - mama. Ca sa construiasca marci durabile.
In plus, fiecarei ape sau hau de netrecut - i se potriveste mai degraba un anume tip de pod - cel estetic integrat in peisaj si cel care te trece in partea cealalta. Si in comunicare - importanta e solutia care se potriveste situatiei si care iti va aduce rezultatele dorite.

IQads: Va tenteaza sa va aliniati la trendul pietii de afiliere la o retea?
Afrodita Blasius: In general ne place sa nu eliminam nici o oportunitate viitoare.

IQads: Va propuneti sa participati la festivale mari de publicitate internationale precum Portoroz, Cannes, New York Festivals, Epica, Clio etc?
Afrodita Blasius: Desigur.

IQads: Ce conturi v-ati dori si de ce?
Afrodita Blasius: I-am scris lui Mos Craciun, dar i-am promis ca e confidential.
Desigur ca exista o lista de marci care ne plac si pentru care credem ca putem sa facem mai bine si mai eficient, dar din nou nu e momentul sa ne batem in declaratii. Ci in fapte.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related