Filmul "Despre oameni si melci" regizat de Tudor Giurgiu a beneficiat de o campanie de promovare integrata defasurata de MEC Romania si Transilvania Film, informeaza un comunicat de presa emis de MEC Romania. Campania a avut ca obiectiv cresterea notorietatii filmului si atragerea publicului platitor de bilete din diferite categorii de varsta in cinematografe. De asemenea, campania a avut drept obiectiv schimbarea perceptiei publicului fata de filmul romanesc.
Campania a inclus un mix de medii traditionale (outdoor, online, presa) si activari ce si-au propus sa devina virale in online si TV. Expunerea online s-a facut pe site-uri ca Yahoo.ro, Libertatea.ro, Hotnews.ro sau Trilulilu.ro, dar si pe site-uri de profil cum ar fi Cinemarx sau Cinemagia. De asemenea, filmul beneficiaza de prezenta in social media, volumul de conversatii pe pagina de Facebook fiind de cinci ori mai mare in primele patru zile de la lansare in comparatie cu saptamana precedenta lansarii oficiale (14 septembrie).