Mega Image si Universal Music aduc impreuna generatiile in campania Mega Music semnata de Three

Mega Image si Universal Music aduc impreuna generatiile in campania Mega Music semnata de Three

[UPDATE] Mega Image si Universal Music deruleaza in perioada 23 august – 14 noiembrie campania Mega Music ce rasplateste clientii Mega Image cu pachete de carti imprimate cu artisti Universal Music. Campania, semnata de Three, isi propune sa intareasca relatia dintre Mega Image si clientii iubitori de muzica, apropriindu-se astfel si de targetul mai tanar, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei pentru IQads.

"Am vrut sa construim o identitate care sa vorbeasca despre acest fenomen urias in care s-a transformat muzica. Am folosit elemente grafice dinamice, inspirate din cultura urbana, din graffiti si stencil. Am vrut sa cream atmosfera vizuala din videoclipurile supertehnologizate pe care le au artistii astazi. La nivel de comunicare, am mers pe ideea ca acum este simplu sa iti intalnesti artistul preferat. Cobori sa iei o cutie de lapte de la Mega Image si te trezesti ca dai mana cu Eminem. Nu poti sa-ti cumperi o intalnire cu artistul preferat, dar cumparand de la Mega Image poti sa o castigi", spune Cristina Tatar (Copywriter, Three).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Octavian Todirut
acum 12 ani
M-am jucat si eu putin in aplicatia de facebook. Imi placuse mult ideea campaniei mai ales ca e una din putinele aplicatii facuta de retaileri mari. Pacat ca nu e trecuta si agentia de online. Presupun ca au si ei o parte din merit. Stiti cumva cine a facut partea de online?

Multumesc mult!



Branded


Related