Daca ar fi sa ne imaginam o intalnire perfecta de advertising, ar fi intre o agentie de creatie si un festival. Agentiile iubesc festivalurile, iar acestea le primesc generoase. Se intampla si la noi pentru ca din ce in ce mai des creativitatea e pusa la bataie cu scopuri mai nobile decat reducerile de pret sau ofertele 1+1 gratis. Cand festivalul are si un mesaj artistic, parca iubirea creativa se dezlantuie mai bine. Asa se face ca festivalul de teatru tanar Ideo Ideis + agentia de creatie Rusu+Bortun Brand Growers = LOVE. Despre cum a crescut relatia si unde si-au manifestat dragostea vara asta, am stat de vorba cu Marc Bortun (Creative Director & Partner Rusu+Bortun Brand Growers).
Marc Bortun, despre reusitele care responsabilizeaza in campania Ideo Ideis
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: