Starship Media semneaza aplicatia-concurs "We Love to Play" pentru Prima TV

Starship Media a dezvoltat pentru Prima TV aplicatia-concurs "We Love to Play" ce imbina continutul TV cu mediul interactiv online – web si Facebook, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii Starship Media. Aplicatia isi propune sa sustina programul de fidelizare si rasplatire a telespectatorilor Prima TV si sa creasca audienta postului, fiind sustinuta de promovarea TV, radio si online pe toate entitatile apartinand Prima TV.

Pentru a intra in joc, utilizatorii trebuie sa urmareasca emisiunile din prime time-ul Prima TV (19:30 – 23:30), sa intre apoi in aplicatie si sa raspunda la intrebarile programate pentru ziua respectiva. Pe langa intrebari, in aplicatie se gasesc si jocuri precum "Spanzuratoarea" sau "Recunoaste vedeta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related