Alba Iulia, 15 mai 2006: Vineri, 19 mai 2006, in Pub 13, incepand cu ora 21:00 va avea loc prima editie AdShow. Evenimentul este dedicat iubitorilor de reclame, celor care nu schimba programul in pauza de publicitate. Pentru ei au fost alese trei ore cu cele mai bune spoturi TV, majoritatea premiate la cele mai importante festivaluri de publictate. Prima editie a fost inspirata de cele doua festivaluri europene de referinta - Cannes si Eurobest. Levi's, Honda, IKEA, adidas sunt numai cateva din marcile care beneficiaza de cele mai creative campanii de advertising. AdShow aduce aceste colectii in fata pasionatilor.
"AdShow a luat nastere in urma cererii comunitatii IQads pentru un eveniment de advertising local. In prezent, in Alba Iulia IQads numara peste 500 de membri, iar numarul lor creste. Pe aceasta baza am inceput colaborarea noastra cu Pub 13 pentru organizarea unei seri de proiectii cu cele mai tari spoturi publicitare", declara Marius Cristea, din partea IQads.
"Pub 13 s-a gandit sa faca o surpriza pasionatilor de advertising din Alba Iulia, propunandu-le o seara 100% publicitara: spoturi de calitate, muzica aleasa de creativi in reclame. Speram sa avem o colaborare de lunga durata cu IQads si sa revenim si cu alte editii AdShow", a adaugat Cosmin Maties, gazda evenimentului.
AdShow, editia de Alba Iulia, este un eveniment IQads, desfasurat in Pub 13 - House of Live Music, recomandat de Radio 21 si de superghidul Nonstop.
Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".