Arkopharma - Crearea unei baze de 16.000 de fani pe Facebook in 4 luni de campanie

Arkopharma - Crearea unei baze de 16.000 de fani pe Facebook in 4 luni de campanie

Campanie: 4.3.2.1

Client: Arkopharma

Agentie: Godmother

Medium: Online/Social Media

Perioada campaniei: aprilie – iulie 2012

I. DESCRIERE
Arkopharma, lider european pe segmentul fitoterapiei si suplimentelor alimentare naturale, este o companie cu renume, ale carei produse inseamna respect pentru natura si reprezinta o adevarata sursa de sanatate. Una din gamele sale de top – 4.3.2.1 – are la baza produselor extracte din 10 plante care ajuta consumatorii sa slabeasca in mod natural si sa isi detoxifieze si tonifice organismul.

Desi brandul 4.3.2.1 era prezent in comunicarea offline prin intermediul campaniilor desfasurate in farmacii, prezenta sa in mediul online era una slaba si fara actiuni memorabile. La momentul preluarii contului 4.3.2.1 de catre agentia Godmother in aprilie 2012, numarul de fani pe pagina de Facebook era de 745. De aceea, compania si-a dorit dezvoltarea unei identitati puternice prin intermediul retelelor sociale, care sa ii asigure o comunicare constanta si eficienta si o crestere organica a numarului de fani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related