Campanie: 4.3.2.1
Client: Arkopharma
Agentie: Godmother
Medium: Online/Social Media
Perioada campaniei: aprilie – iulie 2012
I. DESCRIERE
Arkopharma, lider european pe segmentul fitoterapiei si suplimentelor alimentare naturale, este o companie cu renume, ale carei produse inseamna respect pentru natura si reprezinta o adevarata sursa de sanatate. Una din gamele sale de top – 4.3.2.1 – are la baza produselor extracte din 10 plante care ajuta consumatorii sa slabeasca in mod natural si sa isi detoxifieze si tonifice organismul.
Desi brandul 4.3.2.1 era prezent in comunicarea offline prin intermediul campaniilor desfasurate in farmacii, prezenta sa in mediul online era una slaba si fara actiuni memorabile. La momentul preluarii contului 4.3.2.1 de catre agentia Godmother in aprilie 2012, numarul de fani pe pagina de Facebook era de 745. De aceea, compania si-a dorit dezvoltarea unei identitati puternice prin intermediul retelelor sociale, care sa ii asigure o comunicare constanta si eficienta si o crestere organica a numarului de fani.