Fred & Farid Paris a realizat sub umbrela "Vorsprung durch Technik" campania de promovare pentru unul din cele mai importante modele ale brandului Audi, Audi A1, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania a debutat pe 9 septembrie cu spotul TV "Millimeter" si este sustinuta de executii in presa scrisa si in mediul digital.
Spotul evidentiaza efortul depus de expertii companiei pentru a realiza doar un milimetru din modelul Audi A1. Informatiile prezentate in spot sunt reale si exacte din punct de vedere stiintific.
"Campania 'Millimeter' celebreaza perfectiunea Audi prin prezentarea investitiei umane si materiale din spatele unui singur milimetru de Audi. Arata obsesia fiecarui inginer legata de detalii, cautarea excelentei si rezultatul obtinut meticulos – culoarea rosie a farurilor din spate, vizibile de la 1 kilomentru si recunoscute de catre toti ceilalti de la o distanta de 200 de metri. Deci fiecare micro detaliu al unui Audi exprima profesionalismul, cunoasterea si pasiunea producatorilor din Ingolstadt folosite pentru a garanta un produs avansat tehnologic clientilor lor", este specificat in comunicat.