Metaforele delicate inlocuiesc limbajul de stadion al barbatilor in noul spot Bergenbier

Metaforele delicate inlocuiesc limbajul de stadion al barbatilor in noul spot Bergenbier

[UPDATE] In continuarea platformei de comunicare Organizatia Barbatilor din Romania, Bergenbier anunta pe pagina oficiala de Facebook lansarea in avanpremiera a spotului ce anunta startul Ligii 1 Bergenbier. Spotul este semnat de Leo Burnett si ilustreaza ideea pasiunii pe care barbatii o au pentru fotbal, inlocuind limbajul specific cu metafore "pui de foca!" "croseta-mi-as o esarfa!", "canta-ti-as o serenada!", "gadila-ti-as talpile, bai!" sau "culegea-mi-as flori de camp!". Campania se desfasoara in perioada 10 septembrie - 8 noiembrie si include, pe langa spotul TV, materiale clasice la punctul de vanzare si o promotie desfasurata pe Facebook, informeaza un comunicat de presa emis de Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related