Studiu Mediascope: pasionatii de sport petrec mai mult timp online urmarind activitatile preferate

IAB Europe a realizat raportul "Sport and Shift to Interactive Media" pe baza rezultatelor studiului Mediascope, care analizeaza comportamentul online al pasionatilor de sport, informeaza un comunicat emis de Make Sense PR. Rezultatele raportului indica faptul ca pasionatii de sport petrec 22,5 ore saptamanal uitandu-se la activitatile preferate online si 16 ore urmarind programele sportive la televizor.

Calculatorul este cel mai des folosit pentru a accesa site-urile de sport (83% dintre respondenti), iar 86% dintre pasionatii de sport care prefera acest dispozitiv repeta procesul in fiecare zi. Dintre cei care urmaresc site-urile de sport prin intermediul telefoanelor mobile (34% dintre respondenti) jumatate fac aceasta activitate zilnic. 22% dintre respondenti folosesc tabletele si 30% dintre pasionatii de sport o fac zilnic. Pe ultima pozitie se afla accesarea internetului prin intermediul consolelor de joc (12% dintre utilizatori, 24% dintre ei in fiecare zi).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related