Pentru al doilea an consecutiv PROPAGANDA semneaza campania de comunicare a Festivalului de teatru independent (de orice) UNDERCLOUD, informeaza un comunicta de presa emis de companie. Conceptul campaniei din acest an este gandit ca o continuare a comunicarii din 2011 si pleaca de la aceeasi pozitionare "Teatru ca'n viata" – teatrul independent fiind o forma moderna de exprimare a emotiilor inspirat din realizatea de zi cu zi.
"Cliseul e ca agentia vrea sa fie curajoasa si sclipitoare, iar clientul, temator, prefera sa ramana pe calea batuta, mai cuminte, mai monotona, dar mai sigura. In ceea ce priveste proiectul UNDERCLOUD, am avut marele noroc sa fim, dimpotriva, sustinuti in a face lucrurile diferit. Am fost pe aceeasi lungime de unda cu cei de la UNDERCLOUD care, promovand un teatru altfel, si-au dorit exact ce ne doream si noi: o campanie altfel. Asa s-a nascut campania de anul trecut, care a culminat cu lansarea primei piese de teatru pe Facebook si care se continua anul acesta cu alte actiuni frumoase. Bineinteles ca am fost foarte mandri si fericiti de ce a iesit (mai ales ca am fost premiati la Golden Drum si la Ad'Or pentru campania de anul trecut) si am pornit la drum si anul acesta la fel de entuziasmati",spune Corina Iovan (Strategic Planning Director, PROPAGANDA).