O noua campanie Ariston, semnata de DDB Bucharest

DDB Romania a lansat pentru Ariston Thermo Romania o noua campanie publicitara ce are ca obiectiv consolidarea imaginii marcii ca lider al pietei interne de centrale termice si comunicarea celui mai nou produs din gama – centrala termica in condensare Clas Premium, informeaza un comunicat de presa emis de Total PR. Incepand cu 1 septembrie, comunicarea TV va fi sustinuta si de o componenta online.

Ca si cel lansat toamna trecuta, noul spot aduce in prim-plan o fotografie de familie in centrul careia se afla un produs Ariston, incercand sa transmita mesajul ca de-a lungul timpului produsele marcii devin membrii ai familiei cu o prezenta de durata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related