Romania iubeste neconventionalul, conceptul campaniei ADfel 2012

Romania iubeste neconventionalul, conceptul campaniei ADfel 2012

Campania de promovare a celei de-a saptea editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat anual de IQads, a fost gandita de Graffiti BBDO si a pornit de la ideea ca "Romania iubeste neconventionalului", ilustrand cum se remarca romanii in fata altor popoare in arta, sport, natura sau masini.

Conceptul creativ ii apartine agentiei Graffiti BBDO, care a creat si printurile campaniei. Acestea au aparut in revistele VICE, BeWHere, 24FUN si THE Institute.

Campania a cuprins si creatiile pentru TV, radio si online care pornesc de la acelasi concept si sunt realizate in-house de IQads. Spoturile TV au fost difuzate de Realitatea TV, The Money Channel, Discovery Channel, TLC, Animal Planet.

Spoturile radio au fost difuzate de Radio Guerrilla.

Online, campania a cuprins bannere care au aparut pe site-urile din portofoliul Q2M si TradeAds Interactive si pe site-urile partenere proiectului.

Campania outdoor a fost realizata cu sprijinul Euromedia & Beta Cons, MVcom si Cocor.

Pornind de la acelasi concept, redactia IQads a realizat un supliment dedicat evenimentului, distribuit alaturi de 24FUN.

Open publication - Free publishing - More adfel

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related