Kraft Foods Romania, liderul pietei de cafea, lanseaza Jacobs Cafe Latte

Kraft Foods Romania lanseaza pe piata romaneasca Jacobs Café Latte, un produs nou sub marca Jacobs, marca numarul 1 pe piata de specialitati de cafea (cota de piata valorica), incepand din ianuarie 2006, conform studiilor ACNielsen.
Noul produs Jacobs Café Latte se adreseaza in special persoanelor dinamice, cu stil de viata activ, care apreciaza gustul unic al unei cafele de calitate si obisnuiesc sa serveasca cafeaua cu un plus de lapte, pentru mai multa placere.

Segmentul de specialitati de cafea este cel mai dinamic de pe piata de cafea, cu o crestere de 90% a volumelor vandute in 2005, comparativ cu 2004. In acest context, Kraft a inregistrat o crestere cu peste 140% a volumelor vandute in 2005 fata de anul anterior, depasind cifra de 90 de milioane de plicuri vandute.
Intr-un segment extrem de competitiv, Jacobs Café Latte este ultima surpriza oferita de catre Kraft Foods Romania consumatorilor romani, fiind un produs care ofera in acelasi plic toate ingredientele necesare obtinerii unei cafele delicioase, cu lapte: cafea solubila Jacobs, zahar si mult lapte praf fin.

Disponibil in pliculete individuale, Jacobs Café Latte este solutia cea mai rapida pentru a-ti incepe ziua cu o cafea in care regasesti gustul unic al cafelei Jacobs, preparata usor si rapid.

Dana Negoescu, Senior Brand Manager declara: "Jacobs Café Latte este un produs deosebit pentru un stil de viata special, este un rasfat pe care ti-l poti oferi acum nu doar in cafenele sau baruri, ci in orice moment al zilei, este gustul care te prinde din primul moment al diminetii fara sa-i poti rezista. "

Kraft Foods este a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. De peste 100 de ani, ne-am dedicat sa-i ajutam pe oamenii din intreaga lume sa manance si sa traiasca mai bine. De milioane de ori pe zi, in peste 155 de tari, consumatorii au acces la marcile Kraft preferate, si anume branza si produsele semipreparate Kraft, cafea Jacobs, Gevalia Maxwell House si Carte Noire, preparatele de carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuitii Oreo, biscuiti sarati si cartofi prajiti Ritz Wheat Thins, crema de branza Philadelphia, ciocolata Milka si Côte d'Or, cerealele Honey Bunches of Oats, sosurile pentru salata Good Seasons si bauturile racoritoare Tang si Capri Sun. Acestia au inceput sa adauge cosului zilnic de cumparaturi sistemul de bauturi calde Tassimo, gama de produse South Beach Diet si o categorie in crestere de produse mai -bune -pentru -tine Sensible Solution, extinzand incontinuu lista de produse Kraft preferate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related