Godmother implementeaza componentele de online, BTL si PR pentru campania de CSR "PROFI te premiaza!"

Godmother implementeaza componentele de online, BTL si PR pentru campania de CSR "PROFI te premiaza!"

In urma unui pitch organizat in iunie 2012, agentia Godmother a fost desemnata pentru a comunica a doua editie a proiectului "PROFI te premiaza!", informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Godmother a definit strategia de comunicare pentru editia de anul acesta a proiectului, a realizat imnul "PROFI te premiaza" si a implementat componentele de promovare online si social media (display si content management), BTL, productie si PR.

Campania se deruleaza la nivel national in perioada 13 august – 15 noiembrie si presupune o competitie adresata tuturor scolilor din Romania care pot fi votate pentru a primi premii din partea celor 126 de magazine PROFI. Premiul intai consta intr-o retea compusa din 15 notebook-uri, un laptop si un router WiFi, iar premiul doi este un videoproiector. Institutiile castigatoare vor fi desemnate de cei care frecventeaza magazinele PROFI.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related