In urma cu un an, in Ogilvy a fost creat un nou Business Unit dedicat contului COSMOTE, format in acest moment din 10 oameni. Am vrut sa aflam mai multe despre evolutia campaniilor create de Ogilvy pentru COSMOTE pe segmentul prepaid si brandurile Germanos si Bip, despre cum e lucrul pe un cont de telecom, despre colaborarea cu Smiley, despre consumatorii de prepaid si diferentele fata de cei de postpaid, despre deadline-uri si eficienta, asa ca am vorbit cu Titus Dumitrescu (lider al echipei dedicate COSMOTE), Otilia Mihalcea (Senior Art Director) si Andreea Chirica (Senior Copywriter).
IQads: Inainte ati lucrat pe mai multe conturi, cum este trecerea la unul dedicat?
Titus Dumitrescu: Sunt lucruri bune si lucruri rele. E dificil pentru ca, la un moment dat, ai nevoie de o supapa, sa mai faci si altceva, sa mai vezi si alta lume, sa te mai lovesti si de alte probleme. Pe de alta parte, la cat de mare e volumul de munca nu ai timp sa te plictisesti. E bine ca deja clientul ne stie foarte bine, ne intelegem ok, ne stim nebuniile si limitele.