In ultima seara de ADfel, Orange a adus pe terasa de la Fabrica inca o competitie care a testat creativitatea participantilor, cu teme care au combinat indicii de pe internet cu descrierea unor situatii din terasa.
Ca sa demonstreze ca oriunde ai net, ai inspiratie, participantii au primit doua provocari creative. Mai exact, sa descrie o serie de situatii din jurul lor folosind indicii care puteau fi gasite pe internet. Participantii puteau sa raspunda din terasa, prin commenturi la posturile din pagina de Facebook IQads. In cadrul primei runde, tema a fost descrierea atmosferei de la ADfel, folosind numele primei substante care incepe cu O din tabelul periodic al elementelor. Printre cele 5 raspunsuri alese castigatoare in runda s-au numarat "adoxigenabil!" , "Fabrica...in sufocantul Bucuresti e oxigen. asta e atmosfera! aici lumea chiar traieste!" sau "au creat o atmosfera oxigeniala!".
La cea de-a doua runda, participantii au fost invitati sa povesteasca ce se intampla in dreapta lor, incluzand in poveste si titlul unui speech de pe TED.com. Printre raspunsurile castigatoare, au fost: "sus la hamace in grupul din dreapta se discuta despre cat de trista e viata. Asa ca o sa ma duc la ei, o sa <<dare to disagree>> si o sa le fac cinste cu o bere :)" sau "langa mine sunt prietenii mei cei mai dragi fiecare pe cate un hamac pentru ca prietenia este <<designed for people not awards>> si sunt asa happy aici incat i see <<nothing but flowers>>".
Castigatorii fiecarei runde au fost recompensati apoi cu goodies de la Orange.
De asemenea, pentru ultima data la ADfel anul acesta, participantii s-au putut relaxa in cel mai inalt punct al neconventionalului creat de Orange pe acoperisul terasei Fabrica, cu hamace inedite, sezlonguri si pufuri.