[ADfel] Un alt fel de vineri: inspiratie si portrete surpriza intr-o atmosfera angelica

[ADfel] Un alt fel de vineri: inspiratie si portrete surpriza intr-o atmosfera angelica

La inceput de weekend, amatorii de entertainment neconvetional s-au strans din nou pe terasa Fabrica pentru a cincea zi de ADfel 2012. Seara a inceput cu o invitatie de la Orange care a demonstrat cum comunicarea poate fi simpla, surprinzatoare si amuzanta. La intrarea in terasa, participantii au primit un chestionar neconventional, al carui rezultat le indica din ce grup fac parte. Social Spot-ul Orange a primit vorbaretii, creativii, performantii, neconventionalii si calatorii care au participat, alaturi de necunoscuti care impartaseau acelasi profil, la jocuri personalizate coordonate de Incubator107.

Vorbaretii (Delfini) s-au jucat Activity si a trebuit sa exprime o idee in cuvinte fara sa o numeasca explicit. Ceilalti vorbareti de la masa aveau rolul de a ghici cuvantul. La masa creativilor (Colibri) s-a jucat Nenea Nae Face Baie in Copaie – un joc de care va amintiti cu siguranta din copilarie. Fiecare din creativi a scris cate un cuvant pe hartie, fara sa stie ce au scris cei de inaintea lui. La final se ajungea de fiecare data la cate o propozitie complet traznita. Performantii (Pantera) si-au aratat dexteritatea, cei neconventionali (Fluture) au facut origami si au gasit intrebuintari neconventionale obiectelor de pe masa, iar calatorii (Flamingo) au construit puzzle-uri.

Dincolo de jocurile prestabilite, inspiratia s-a dezlantuit, iar participantii au propus si alte jocuri. Dupa jocuri, acestia erau invitati sa continue experienta afunzandu-si picioarele in nisip si facand baloane uriase.

Acoperisul terasei Fabrica a ramas in continuare deschis pentru ca participantii sa poata ajunge in cel mai inalt punct al neconventionalului deschis de Orange. Pufurile, hamacele, Wi-Fi-ul gratuit si o expozitie virtuala de graffiti semnata de cei mai buni artisti urbani transforma spatiul intr-unul sinonim cu relaxarea.

Samsung Galaxy Beam a transformat aseara pozele in postere epice. Participantii au fost invitati sa trimita fotografiile lor preferate din telefon care se transformau in creatii epice chiar in timp ce stateau la terasa. Dupa ce procesul de epicizare se finaliza, proprietarii erau invitati sa isi primeasca poza transformata. Transformarea a fost direct proportionala cu marimea zambetelor suprinse pe fetele participantilor.

|

Poate credeati ca daca veniti la ADfel si stati morocanos la masa, refuzand sa va jucati cu vreun brand, veti fi lasat in pace. Ei bine, nu. Pentru ca nimeni nu pleaca de la ADfel fara amintirea unei nopti memorabile, Desperados l-a infiltrat pe ilustratorul Octav Ungureanu, a.k.a. Smoking Cool Cat, pe terasa ca sa faca un Wild Portrait cui se astepta mai putin. El isi alegea o persoana de la o masa vecina si o transforma intr-un portret blitz. Asa ca stateai linistit la masa si beai o bere cand din senin un necunoscut venea la tine si iti aducea un portret personal si o pereche de catuse ca sa continui noaptea cat mai wild.

 

Ca sa terminam seara in stil mare, potrivit primei nopti de weekend, i-am invitat pe cei de pe terasa la o experienta angelica si ispititoare. Am trecut initial printr-un tutorial de replici de agatat ingerite. Pentru ca desi AXE Excite face ingerii sa cada ispita, toata lumea stie ca atunci cand vrei sa agati o faptura angelica trebuie sa spui ceva si despre tine. Aseara am premiat castigatorii competitiei Battle of The Six Words in care concurentii au trebuit sa creeze un design de tricou cu o propozitie care sa contina 6 cuvinte de auto-prezentare care sa faca o ingerita sa cada in ispita.

|

Cu replicile la noi, ne-am avantat apoi intr-o proiectie de reclame ispititoare din lumea intreaga. De la tipurile si clasificarea ingeritelor, pana la cum ajungi sa intri in vorba cu una din ele si apoi sa stii sa duci relatia mai departe, am aflat totul despre cat de convingatori pot fi barbatii in astfel de situatii.

ADfel se desfasoara pana pe 19 august la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Programul complet pentru cele 7 zile este disponibil pe blog.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related