Desperados promitea sa dezlantuie nebunia petrecerilor fara sfarsit la cea de-a saptea editie ADfel, dupa ce anul trecut ne-a aratat deja ca poate sa scoata ce e mai wild din participanti prin Wild Painting, Wild Tattoos, Wild Declarations of Love si Wild Networking. Prima doza de nebunie a fost livrata sub forma proiectiei Wild Party Tutorial (editia a doua), o colectie de reclame realizata impreuna cu comunitatea IQads, care a fost provocata sa dea frau liber nebuniei si sa aleaga cele mai demente exemple de reclame care reusesc sa descrie etapele de pregatire ale unei petreceri wild.
Am strans toata nebunia pe blog, unde petrecaretii nostri s-au intrecut in exemple de reclame nebune. Am aplicat filtrul wild tuturor spoturilor si am facut o proiectie care sa faca spiritul nebun sa clocoteasca in fiecare participant la ADfel care a ajuns la terasa Fabrica. Aseara am avut parte de urmariri de masini absolut demente, gaze nebune care iubeau sa se plimbe cu bolizii la viteze maxime, petreceri care se intind pana a doua zi la cafea, scene foarte hot in club sau flirt absolut nebunesc. Toate apreciate cu zambetele, rasetele si aplauzele publicului de la ADfel.
Dar nu numai atat, o comunitate wild trebuie sa fie rasplatita cu recompense pe masura spiritului ei nebun. Asadar, tuturor celor care au indeplinit standardele de nebunie le-a fost recunoscuta abilitatea de a descoperi potentialul wild in publicitatea care-i inconjoara si au fost premiati cu beri Desperados si catuse. Castigatorii "Wild Party Tutorial" si-au luat apoi instrumentele de starnit spiritul wild in lume si dusi au fost! Sa duca mai departe suflul petrecerilor nebune si fara de sfarsit.