ADfel 2012 continua cu cea de-a doua Zi Culturala

ADfel 2012 continua cu cea de-a doua Zi Culturala

Editia ADfel #7 continua astazi cu cea de-a doua Zi Culturala. Cele 19 organizatii din zonele sociale, ecologice, culturale sau educationale au dat, aseara, pe terasa Fabrica, startul evenimentului de branded entertainment organizat de IQads, urmand sa pastreze acelasi ton neconventional in promovarea proiectelor derulate si pe parcursul celei de-a doua seri.

Incepand cu ora 20:00, Dr. Like, shop-ul de creatie online alaturat recent grupului de firme MVcom, invita publicul ADfel la o discutie curajoasa despre optiunea Like. In cadrul workshop-ului vor fi prezenti doi psihologi care vor trata fenomenul dintr-o perspectiva neconventionala.

Spiritul wild Desperados va fi adus pe terasa Fabrica prin intermediul proiectiei speciale alcatuite din cele mai apreciate spoturi inscrise in competitia Wild Party Tutorial. Pana pe 12 august, membrii comunitatii IQads au fost provocati sa trimita pe blog reclame ce descriu momentele-cheie ale unei petreceri. Cei ale caror ad-uri au fost selectate pentru proiectia de diseara vor fi, totodata, rasplatiti cu premii wild de la Desperados.

Pentru prima data la ADfel, participantii vor putea participa la ateliere ce documenteaza experiente personale in cadrul campingului Scrie despre Tine si se pot alatura familiei Ludens, raspunzand astfel provocarii lansate de Motanov Motanul Mov de la Revista de Povestiri.

Incubator107 va continua sa asigure buna-dispozitie a publicului, de aceasta data prin jonglerie si baloane de sapun. Bicicletele de la Biciclop vor fi, de asemenea, prezente si in a doua seara de ADfel.

Zumzi se va intoarce in a doua seara cu servicii de coafura si spa, iar Mixtopia va continua sa upgradeze, cu ajutorul stickerelor, cocktailurile de la bar. BeWhere va testa din nou nivelul de cultura urbana de care dau dovada participantii, lansand o noua serie de concursuri cu premii.

Pentru cei care nu au avut timp aseara sa isi exerseze creativitatea personalizand sacose sau portofele, Atelierul de Panza se va afla din nou pe terasa Fabrica. Nici spiritul ecologic nu va fi abandonat, Greenpeace si Mai mult Verde continuand sa antreneze publicul in activitati ce vizeaza aceasta sfera.

Juniorii in industria de comunicare sunt asteptati sa participe din nou la jocurile si atelierele organizate de PRIME Romania si VIP sau sa adreseze intrebari tutorilor si absolventilor Scolii ADC*RO. Tot lor li se adreseaza si semnele sau indiciile pe care IQads Kadett le-a lasat prin terasa.

Aplicatiile inedite marca ARworks vor fi, de asemenea, prezente pe parcursul celei de a doua seri, iar cele mai premiate campanii neconventionale la nivel international vor putea fi vazute la ADfel Galleries, o expozitie de printuri sustinuta de Agrafa.

Pe intreaga durata a ADfel, participantii sunt incurajati sa isi verifice notele de plata cu atentie, pentru ca astfel vor primi solutii neconventionale pentru amenajarea locuintei din partea Praktiker. Intersport va continua sa demonstreze ca antrenamentul nu poate fi limitat de spatiul in care ne aflam, iar Orange propune invitatilor sa isi petreaca momente relaxante in spatiul special amenajat si dotat cu Wi-Fi gratuit de la etajul al doilea.

ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related