Vino maine la ADfel sa experimentezi stilul easygoing Irish alaturi de Jameson

Vino maine la ADfel sa experimentezi stilul easygoing Irish alaturi de Jameson

Maine, 15 august, Jameson vine la ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, intre 13 si 19 august, la terasa Fabrica, pentru a le arata participantilor ce inseamna spiritul autentic irlandez, care isi pastreaza stilul easygoing chiar si in situatii extraordinare.

Dar mai intai un starter: barmanii vor pregati Short Tails, cocktail-uri mixate in 60 de secunde numai bune de savurat pe parcursul proiectiei cu cele mai bune momente ale competitiei "Done in 60 seconds" 2012. Pentru a intra in atmosfera, castigatorii DISS 2012 vor spune care au fost cele mai palpitante, amuzante si demne-de-povestit-nepotilor amintiri pe care si le-au facut la participarea in cadrul competitiei internationale organizate de Jameson Empire. Participantii la DISS a trebuit sa creeze trailere de 60 de secunde pentru filmele lor preferate, iar castigatorii locali care au participat cu "The Birds" (dupa filmul regizat de Alfred Hitchcock) au multe povesti din culise de impartasit.

Dupa sesiunea de glume si amintiri cu participantii DISS, publicul ADfel va avea suficienta inspiratie pentru a intra in pielea irlandezului easygoing pregatit oricand pentru orice provocare. Asta pentru ca participantii la ADfel vor avea la dispozitie 60 de secunde ca sa interpreteze una dintre scenele peliculei pe care va trebui sa o recunoasca dupa soundtrack. Castigatorii vor fi alesi de public, care ii va recompensa, dupa merite, cu aplauze.

Dar provocarile pentru cinefilii din terasa nu se incheie aici. Pe plasmele din terasa Fabrica vor rula din cand in cand intrebari de cultura generala despre filme care vor testa cunostintele, dar si agilitatea participantilor la ADfel. Raspunsurile vor fi trimise prin SMS, iar primul membru al publicului care gaseste raspunsul corect la intrebari va primi codul secret care ii va permite sa-si ridice premiul de la bar: un cocktail cu Jameson Irish Whiskey.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companieiBlue Ideaface parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related