Tomi X-tra iute devine firestarter la ADfel 2012

Tomi X-tra iute devine firestarter la ADfel 2012

Tomi X-tra iute aduce o experienta de brand dangerously hot in cadrul celei de-a saptea editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, in perioada 13 – 19 august, la terasa Fabrica. Recomand tuturor participantilor la ADfel ca joi, 16 august, sa se pozitioneze strategic langa extinctoarele amplasate pe terasa Fabrica pentru ca atmosfera va fi una inflacarata.

Toti cei care vor participa joi la ADfel vor putea vedea de-aproape cum ia nastere un incendiu. Totul se va intampla sub atenta supraveghere a imblanzitorului de flacari care va incerca sa porneasca focul mai intai prin metode traditionale. Urmeaza sa vedem daca mijloacele neconventionale vor fi mai eficiente si cine este adevaratul firestarter. Fiti pregatiti, vantul va lucra in favoarea fachirului, iar focurile se vor raspandi pe toata terasa Fabrica.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related