Cea de-a saptea editie ADfel incepe astazi la Fabrica

Cea de-a saptea editie ADfel incepe astazi la Fabrica

Cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astazi, 13 august, pe terasa Fabrica. Pe parcursul unei saptamani, participantii la eveniment vor putea interactiona cu brandurile prezente la ADfel intr-o maniera inedita si relaxata - de la competitiile de improvizatii si de jucat scene din filme in 60 de secunde pana la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica sau activari unde vor fi create cocktailuri, muzica si filme epice. Intrarea la toate activitatile evenimentului este libera.

Evenimentul va gazdui peste 60 activari neconventionale din partea a 30 branduri comerciale, organizatii neguvernamentale, asociatii nonprofit si institute culturale. Evenimentul debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (care dureaza in premiera 3 zile, de luni pana miercuri, alaturi de activarile brandurilor comerciale), iar aceasta sectiune se adreseaza in principal organizatiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale, care isi vor promova programele antrenand publicul in activitati ale caror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participa la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi. Acestia vor implica participantii la ADfel in diferite activari, de la ateliere de pictat pe sacose de panza sau de impartasit povesti bazate pe intamplari reale, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale sau de jonglerie, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc sa inceapa o cariera in industria de marcom, dar si concursuri de dans si de cunoastere urbana.

Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau in momente punctuale din saptamana dedicata neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker,  Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi si ABSOLUT.

Pe intreaga durata ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simpla, jucausa si surprinzatoare. Participantii la ADfel vor castiga premii in joaca, vor cauta inspiratia pe internet, vor arata cat de spontani sunt impreuna cu echipa Improvisneyland si vor avea Wi-Fi gratuit intr-o zona relaxanta.

Samsung Galaxy Beam va demonstra participantilor de la ADfel cum tot ce inregistreaza sau fotografiaza cu telefonul mobil devine epic. Astfel, in cadrul  Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competitiei, transformate din simple filme create cu telefonul mobil in trailere epice (sambata, pe 18 august). Iar de miercuri pana duminica fotografiile facute cu telefonul mobil de cei din terasa vor putea fi transformate instantaneu in postere epice de film.

Spiritul wild Desperados va fi reaprins la ADfel 2012, cei din terasa putand testa nebunia berii petrecerilor fara ora de incheiere urmarind proiectiile Wild Party Tutorial care prezinta reclame care descriu momentele cheie ale pregatirii unei petreceri demente (marti, pe 14 august) si prezentarea lucrarilor castigatoare la Wild Comics, competitia de creatie inceputa inainte de ADfel (sambata, pe 18 august). Si tot sambata si duminica, fatada terasei Fabrica va deveni suprafata neconventionala de proiectie, gazduind mai multe sesiuni de videomapping interactiv, in cadrul Wild Paint Shooting - o lupta salbatica ce implica bere, impuscaturi si vopsea.

Pe tot parcursul saptamanii ADfel, participantii vor fi suprinsi cu solutiile Praktiker pentru oamenii cu idei neconventionale pentru casa si gradina, oferite sub umbrela „Iti permiti chiar si cu venituri mici”. Acestea vor fi prezentate tot surprinzator, in legatura cu achitarea notelor de plata.

Dupa ce in 2011 a facut ca ingeritele sa cada in ispita la ADfel, AXE Excite readuce ingeritele la ADfel, in cadrul competitiei Battle of the Six Words, unde va premia cele mai bune design-uri de tricouri si cele mai destepte replici de cucerit fiinte angelice. Proiectia design-urilor finaliste si premierea lor vor avea loc vineri, pe 17 august.

Brandul de rom cubanez Havana Club va recrea pe 19 august la ADfel un colt din Havana, capitala in care muzica, cultura si romul de buna calitate se amesteca pentru a crea un mod autentic de viata. Cei prezenti la eveniment vor invata sa prepare singuri un mojito perfect, intr-o piata autentic cubaneza, unde vor asculta muzica originala a Havanei.

Jameson aduce adevaratul spirit easygoing Irish pe terasa Fabrica, pe 15 august, prezentand participantior cele mai bune scurtmetraje castigatoare din cadrul competitiei Done in 60 Seconds, precum si pe realizatorii filmului castigator din Romania, pentru a-i inspira pe cei prezenti sa creeze alte povesti pentru editia din 2013 a competitiei. De asemenea, pasionatii de film vor fi incurajati sa recunoasca soundtrack-urile unor filme celebre si sa interpreteze scene de film.

Pentru ca e indicat sa faci sport oriunde mergi, Intersport pune la dispozitia participantilor ADfel mai multe mijloace prin care pot face acest lucru, in cele mai surprinzatoare locuri, pe toata perioada evenimentului. Astfel, in terasa va fi recreat cover photo-ul de Facebook al brandului, caruia participantii vor trebui sa-i dea Like la propriu, nimerind butonul cu ajutorul echipamentului sportului favorit, cei mai buni dintre ei fiind recompensati de catre brand.

Tomi X-tra iute aproape ca va incendia terasa Fabrica prin prezenta sa din seara de 16 august, cand va demonstra ce anume se poate intampla atunci cand se consuma cel mai iute ketchup.

Seara de joi, 16 august, va include cea de-a sasea editie a Grand Spoof, oferita de Ciuc Premium. Atunci vor fi prezentate publicului cele mai votate lucrari din cea mai spectaculoasa editie de pana acum a singurei competitii de parodii de reclame din Romania, care s-a desfasurat pe The Creator.

Tot in seara de 16 august, oricine va participa la ADfel va putea deveni un compozitor genial cu ajutorul ABSOLUT, care va pune la dispozitia participantilor toate resursele necesare ca acestia sa se simta inspirati si sa creeze un hit de la prima incercare, aplaudat de toti cei din terasa.

Iar pe tot parcursul ADfel, cele mai premiate campanii neconventionale la nivel international vor putea fi vazute la ADfel Galleries, o expozitie de printuri sustinuta de Agrafa.

Saptamana trecuta a fost lansat si Suplimentul ADfel, distribuit impreuna cu ghidul 24FUN. Sub umbrela "Romania iubeste neconventionalul", suplimentul cuprinde opinii de la creativi din teatru, design, stand-up comedy sau publicitate cu exemplul lor preferat prin care romanii se diferentiaza creativ de alte popoare. De asemenea, editorii IQads semneaza materiale despre campanii neconventionale dezvoltate local si comenteaza exemple de situatii in care romanii se dovedesc a fi inventivi.

ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related