GreenPixel aniverseaza 13 ani prin campania digitala "13. Cross your fingers!"

Cu ocazia aniversarii a 13 ani de activitate, GreenPixel lanseaza pe site-ul agentiei o aplicatie prin care utilizatorii aleg de ce ghinioane sa ii fereasca pe creativii din agentie. Fiecare vizitator poate alege intre 1 si 5 superstitii carora isi doresc sa nu le cada victima echipa GreenPixel.

"Din punct de vedere al experientei pe care am acumulat-o in toti acesti ani, al expertizei si pasiunii echipei nu avem emotii. Suntem pregatiti pentru orice provocare venita din partea clientilor sau pietei. Totusi, in ce priveste micile ghinioane de zi cu zi, un pic de ajutor nu strica niciodata... :)" a explicat conceptul Marius Deak (fondatorul si directorul de strategie GreenPixel). "Ne place ceea ce facem si ne distram din cand in cand cu cate un proiectel amuzant. Asa s-a nascut ideea acestei campanii, in care ne-am amuzat maxim inventand ghinioane si superstitii. Speram sa fie la fel de amuzante si pentru voi" a adaugat Marius Deak.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related