Dupa ce si anul trecut participantii s-au lasat purtati de spiritul wild Desperados, anul acesta suflul petrecerilor nebune va fi din nou adus in terasa Fabrica in cadrul celei de-a saptea editii ADfel, organizata de IQads, intre 13 si 19 august. Cei care vor veni la ADfel vor putea testa nebunia Desperados participand la proiectiile Wild Comics, Wild Party Tutorial si pregatindu-se pentru Wild Portrait si Wild Paint Shooting.
IQads a dat startul primei provocari nebune prin intermediul Wild Party Tutorial, care este realizat alaturi de comunitatea pasionata de publicitate in perioada 2 – 12 august. Participantii la cea de-a doua editie Wild Party Tutorial sunt incurajati sa inscrie pe blog reclame care descriu unul dintre momentele-cheie ale pregatirii unei petreceri, nebunia distractiei si calmul relaxarii de dupa. Reclamele trebuie sa respecte spiritul nebun Desperados si sa nu fie aceleasi care au castigat anul trecut. Cei ale caror ad-uri vor fi selectate pentru proiectia speciala din cadrul ADfel, care va avea loc marti, 14 august, vor fi rasplatiti cu premii wild de la Desperados.
Pentru vineri, 17 august, participantii la ADfel sunt sfatuiti sa-si exerseze cele mai bune zambete in oglinda, sa testeze cele mai avantajoase pieptanaturi si sa se gandeasca in ce lumina arata cel mai bine pentru ca se pregateste o surpriza nebuna pentru toti cei ce vor fi la Fabrica atunci: Desperados Wild Portrait.
Dupa ce participantii la competitia Wild Comics au fost incurajati sa inscrie o serie de creatii pe The Creator prin care povesteau peripetiile soparlei Desperados in vacanta, fie in imagini, fie in cuvinte, sambata, 18 august, acestia vor putea sa-si vada creatiile in cadrul unei proiectii care va arata cum spiritul wild merge mana in mana cu aventura. Ca sa hotarati voi ce ati vrea sa vedeti incepeti sa va votati preferatele de maine, 10 august.
Iar sambata, dar si duminica (19 august), participantii vor lua parte la Wild Paint Shooting, o lupta salbatica, unul impotriva celuilalt, care implica bere, impuscaturi si vopsea, in cadrul mai multor sesiuni de videomapping interactiv pe fatada terasei Fabrica.
Activarile Desperados au fost create si implementate de IQads cu sprijinul lui Octav Ungureanu (a.k.a. Smoking Cool Cat), Dorel Naste (M Studio TV) si Mihai Moldovan (Digital Labs).
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.