Avon iti da Like. Comentarii?

Avon iti da Like. Comentarii?

In perioada in care brandurile se lupta sa muste o felie cat mai mare din placinta de Like-uri a Olimpiadei, oferind motive tot mai comice de a fi apreciate, in momente in care fanii resping tot mai vehement cliseele folosite de paginile de Facebook in incercarea de a mai obtine un Share, un brand vine sa ofere ceva si, mai important, sa nu ceara altceva in schimb. Cam ciudat, mai ca nu iti vine sa crezi. Cu o campanie care pare inspirata de gandurile utilizatorilor dornici de a fi scutiti de rugaminti disperate, Avon inverseaza traseul Like-ului, ducandu-l de la brand spre consumator, si rasplateste femeile cu o apreciere sub forma de Like. Unul palpabil, pe care poti sa il atasezi oricarei poze, ca pe un accesoriu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related