Crestere de 10% a veniturilor provenite din outdoor in Londra

Crestere de 10% a veniturilor provenite din outdoor in Londra

Olimpiada, Jubileul Reginei Marii Britanii si Euro 2012 au adus o crestere de aproximativ 10% a veniturilor provenite din outdoor, potrivit unor informatii oferite de Outdoor Media Centre. Marketing Week vorbeste in continuare despre efectul pe care Jocurile Olimpice le au asupra orasului care le gazduieste.

Veniturile provenite din outdoor au crescut pana la 229 de milioane de lire sterline (9,9%) in cel de-al doilea trimestru al lui 2012. Principalii investitori au fost sponsorii Jocurilor Olimpice printre care si Glaxosmithkline, Coca Cola, Samsung si McDonald’s. De asemenea, BSkyB, Universal Pictures, Twentieth Century Fox, Molson Coors, Talk Talk si Unilever (principala competitie a sponsorului JO Procter & Gamble) - care nu au fost sponsori ai Olimpiadei 2012 - au facut investitii importante in publicitate in aceasta perioada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related