Ca parte a campaniei de promovare a noului ambalaj Beck's Green Lemon, agentia HyperActive a dezvoltat un proiect de brand experience interactiv bazat pe tehnologia Augmented Reality, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Proiectul s-a desfasurat incepand cu 14 iulie pe durata a 4 weekenduri pe plajele Crush si Havana din Mamaia.
"'Imblanzitorul de sticle' propune o experienta Beck's interactiva si racoritoare. La fiecare sfarsit de saptamana aproape 600 de participanti urca pe podiumul Beck’s si dirijeaza cu maiestrie prin intermediul aplicatiei de Augmented Reality si al echipamentelor noastre salturile unor sticle de bere amuzante si pline de viata care s-au decis brusc sa se comporte ca niste delfini. Fiecare saritura si efectele ei sunt imortalizate si postate pe pagina de Facebook Beck's, spre deliciul fanilor. Recompensele oferite participantilor sunt multiple: pe plaja, o bere Beck's Green Lemon rece. In plus, daca fanii isi dau tag pe pozele de la eveniment postate de noi pe Facebook, pot castiga si mai multe premii", a spus Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive).