[UPDATE] Un aviator si o doctorita, in spoturile LEM’S semnate de Draftfcb Bucharest

[UPDATE] Un aviator si o doctorita, in spoturile LEM’S semnate de Draftfcb Bucharest

[UPDATE] Draftfcb a dezvoltat pentru producatorul roman de mobila LEM'S o campanie de comunicare ce include 2 spoturi TV, promovare online si in-store in showroom-urile clientului. Campania reprezinta o investitie de 300.000 de euro a clientului si aduce in atentie rolul pe care mobila il joaca in vietile ocupate ale romanilor, exemplificand prin cazul unui aviator si al unei doctorite.

In cadrul unei intalniri informale organizate aseara la sediul agentiei, reprezentantii LEM'S au declarat ca numarul de vizite pe site-ului companiei a crescut cu 56% in prima zi de campanie, iar traficul in magazine a crescut cu 13% in prima saptamana. De asemenea, aceasta este o campanie de imagine ce isi propune sa creeze awereness pentru marca, iar colaborare cu Draftfcb va continua prin comunicare unor oferte specifice din partea producatorului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related