Sub umbrela IPG Mediabrands, agentia de media Brand Connection, parte a grupului Lowe, a devenit Brand Programming Network. Compania va fi condusa de Ileana Tomescu din pozitia de Managing Partner, iar agentia BPN va activa sub umbrela grupului Lowe. Am discutat cu Jose Antonio Espinoza (Presedinte Internatinal Brand Programming Network) despre strategia de lansare a retelei la nivel global, pozitionarea pe piata a BPN, obiectivele pe plan local si international si noutatea adusa de BPN pe piata romaneasca.
IQads: De ati ales Romania ca a patra tara in care ati lansat BPN?
Jose Antonio Espinoza: Am decis sa lansam pe trei piete care erau strategice pentru clientii de care aveam nevoie: USA, India si Danemarca. Pe doua din cele trei piete am inceput de la zero. In Romania, deja exista Brand Connection. Sunt saptesprezece piete unde avem Brand Connection, si am facut acest rebranding. De aceea Romania este a patra tara in care am lansat BPN. Strategia este sa incepem cu Europa de Est, sa continuam cu America Latina si apoi sa ne ducem catre restul Europei. Apoi vom merge catre Africa Centrala si de Nord si apoi in America Latina. De acum si pana in noiembrie ne vom lansa pe diferite piete.