In perioada iunie-iulie 2012 se desfasoara campania "Efix iti protejeaza motorul printr-un tratament special" dezvoltata de McCann Erickson, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei pentru IQads. Campania include componente de TV, in store, comunicare online si social media.
Principala componenta online o constituie platforma efix.ro unde menajerele prezente si in spotul TV prezinta informatii despre carburant, despre curatarea supapelor si a injectoarelor si beneficiile carburantului.
Campania isi propune sa readuca in atentia consumatorilor brandul Efix, care este principalul brand de carburant al Rompetrol, printr-o dramatizare incitanta a beneficiilor pe care brandul pentru functionarea si intretinerea motorului.
Spotul va rula pe canalele AXN, AXN Sci Fi, Antena 1, Antena 3, B1TV, Discovery, Dolce Sport, Kiss Tv, National Geographic, Prima TV, Pro Cinema, PRO TV, Realitatea TV, Romania TV, Sport.ro si Universal Channel.
Echipa care a contribuit la campanie este formata din :
Din partea McCann Erickson : Dana Hogea (Group Account Director), Raluca Fundeanu ( Account Manager), Alexandru Aron (Senior Copywriter), Cristian Moldovan (Art Director), Tiberiu Munteanu (Head of A/V Production), Ileana Serban Parau (Human Insight Director).
Casa de Productie
Spot TV : Giuliano Doman (Family Film), Peter Dietrich (Regizor );
Filme online : Stefan Muresanu (Film Factor), Catrinel Danaiata (Regizor) ;
Momentum (BTL/instore) :Ramona Riznic (Account Manager), Ana Rinderu (Copywriter), Catalin Garbulet (Art Director).
MRM (online) : Vlad Lipovanu (Account Manager), Alexandru Vicol (Copywriter), Laurentiu Stere (Art Director).
United Media : Anca Onofrei (Media Manager), Cornel Tiron (Media Planer), Victor Croitoru (Planning Director), Daniela Ochesel (Junior Media Planner).
Din partea clientului Rompetrol au coordonat: Alexey Golovin (Group Corporate Marketing and Communication Director), Raluca Mihalcea (Brand Building Manager), Ioana Enache (Marketing Manager), Manuela Bucur (Andronache) – Marketing Specialist, Olga Denyakina (Brand Building Executive), Gabriel Corbu (Digital & 1-2-1 Marketing Coordinator).