Activari de concediu – IKEA face un preview la acasa inca din aeroport

Activari de concediu – IKEA face un preview la acasa inca din aeroport

Recent ma aflam in aceasta situatie pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Nu mai fusesem niciodata in Paris si trebuia acum trebuia sa petrec 5 ore inchisa intr-un aeroport imens, din ale carui brosuri aflam despre evenimentele din oras la care mi-as fi dorit sa ajung.

Asteptarile alea de 3 ore fara wi-fi gratuit, avioanele care vin si pleaca, dulciurile si bauturile de lux prea scumpe - stiu ca si pe voi va enerveaza toate. Incercand sa-mi inabus frustrarile, m-am intrebat atunci de ce niciun brand nu s-a gandit sa ofere o alternativa la timpul pierdut in aeroporturi. O petrecere ar fi prins tare bine atunci. Poate un om de la IKEA era chiar atunci pe langa mine si a apelat repede la un traducator roman-englez pentru ca recent brandul s-a gandit ca e nevoie de prezenta lui fix pe terminalul 3 al aeroportului Charles de Gaulle.

"Pentru ca timpul mediu de asteptare in zona de boarding e de o ora si 43 de minute, IKEA a adus aici expertiza sa in design interior pentru clasa economy", au declarat reprezentantii IKEA in comunicatul de presa postat pe site-ul companiei.

IKEA Lounge are 200 de metri patrati ce cuprind 9 dormitoare, un living room si un spatiu pentru copii, mobilate cu televizoare, canapele si paturi cu saltele IKEA.

Din punct de vedere al comunicarii, lucrurile stau cum nu se poate mai bine. Brandul vine cu produsul atunci cand ai nevoie mai mare de el, ca o Coca-Cola intr-o zi torida, vorba cantecului. Vei simti ca e bine, ca vrei sa mai stai si ca ti-a facut un mare favor, iar atunci cand vei ajunge in magazin, daca design-ul dragut de inspiratie suedeza nu te va convinge, simtul datoriei te impinge mai aproape de dragostea adevarata de brand.

Desi din comunicat intelegem ca lounge-ul isi propune sa ii faca pe turisti sa se relaxeze intre avioanele ce ii duc in vacanta, el poate functiona la fel de bine atunci cand te intorci acasa. Vacanta a fost minunata dar va ramane ca o amintire. Vei incepe sa te consolezi cu cliseul "pana la urma, nicaieri nu-i mai bine ca la mine acasa" si iti vei induce dorul de lucrurile asezate dupa logica ta si de perna ta care nici nu se compara cu cea de la hotel. Asa ca lounge-ul IKEA poate fi un preview confortabil la propria casa unde incepi sa iti doresti din ce in ce mai mult sa ajungi si sa scapi de scaunele mici si incomode din avion.

Interesant e si ca spatiul se marketeze ca fiind primul lounge VIP deschis pentru toata lumea, lucru ce e aproape de valorile brand-ului care iti promite o casa ca in filme la un buget accesibil.

Daca ar fi sa caut si un lucru rau in toata povestea asta, as spune ca acest spatiu se afla doar pe un terminal din Paris si, mai mult decat atat, e temporar, activarea urmand sa se incheie pe 5 august. Ok, ar mai fi si faptul ca s-ar putea ca domnisoara de la check-in sa te strige in van in timp ce tu motai zambind fericit. Dar cui i-ar strica o noapte in plus in Paris?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related