Pentru a reflecta in brandul corporatist noua statura internationala a firmei Siveco, Brandient a dezvoltat noua platforma a brandului Siveco si o noua pozitionare, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.
Auditarea de brand a ajutat dezvoltarea noii platforme a brandului si a noii pozitionari, reflectate printr-o promisiune in domeniul proiectelor de interes public si sustinuta de un sloganul modular a carui esenta este "Project: Progress™".
Strategia de design semnata de Brandient a urmarit sa creeze o identitate functionala si atractiva vizual, capabila sa creasca nivelul de energie si de angajare emotionala in interiorul organizatiei, sa definesca un teritoriu de comunicare diferentiator si memorabil, si sa proiecteze o imagine internationala moderna. Echipa de creatie a ales sa dezvolte o identitate speficica fiecarei divizii de business pentru a evidentia diversitatea si complexitatea proiectelor de expertiza ale companiei, pastrand in acelasi timp elementele identitare care acumulasera un brand equity considerabil – logo-ul si culorile corporate.