In continuarea campaniei aniversare "De 15 ani crestem impreuna" lansata la inceputul anului, AVON a lansat campania "AVON iti da like" prin care isi propune sa incurajeze femeile curajoase si independente sa fie ele insele, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Campania isi propune sa revitalizeze imaginea brandului si sa atraga noi consumatori.
"AVON iti da like" este promovata atat in mediul online, cat si offline, incluzand spoturi TV, print, radio, outdoor si o caravana de evenimente in peste 50 de orase. Primul spot dintre cele 5 a fost deja lansat.
Campania a beneficiat si de o perioada de teasing outdoor. Intre 27 iunie si 3 iulie, in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara au aparut mesh-uri cu poza bloggeritei Andreea Retea (andressa.ro) care purta ca accesorii doua lanturi cu un pandantiv urias sub forma simbolului Like. De asemenea, in 18 locatii din 14 orase au fost plasate stickere.