Bergenbier Fresh Lemon se relanseaza prin asocierea cu petrecerile de vara

La un an de la lansare, Bergenbier Fresh Lemon isi schimba reteta, ambalajul si forma sticlei, dorind sa se pozitioneze ca bautura potrivita pentru relaxare si distractie atunci cand o bere simpla este prea mult, iar un suc nu e suficient de relaxant, informeaza un comunicat de presa emis de Bergenbier S.A.. Noul produs contine doar 1.9% alcool si este disponibil la raft, in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l.

Sub sloganul "Un party fara Fresh Lemon e ca vara fara mare", campania TV care va anunta lansarea Bergenbier Fresh Lemon a inceput in primul weekend de iulie, iar in iulie si august, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze depe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut noul sortiment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related