Argumentul suprem ca Apple este un brand pentru oameni nonconformisti

Argumentul suprem ca Apple este un brand pentru oameni nonconformisti

Film: Prieteni cu copii ("Friends with Kids")
Branduri: Apple, iMac, iPhone, MacBook Pro, Chrysler, Chevrolet, Mercedes, Nissan, FedEx, Coca-Cola, Nespresso, Stella Artois, Johnnie Walker
Actori: Jennifer Westfeldt, Adam Scott, Maya Rudolph, Chris O'Dowd, Kristen Wiig, Jon Hamm, Megan Fox

Nu exista mod mai plastic de a transpune intr-o poveste vie si antrenanta pozitionarea Apple. Tehnologia preferata de oamenii nonconformisti isi gaseste un brand persona sugestiv, cu care se pot identifica atat barbatii, cat si femeile. Pentru ca acest brand persona este format din doua personaje, un El si o Ea. Ei sunt cei mai buni prieteni, isi doresc copii, dar nu-si doresc complicatii amoroase. Se uita in jur la prietenii lor casatoriti care au si copii si se inspaimanta… asa ca, intr-o seara se hotarasc sa faca un copil, sa imparta custodia si sa-l scuteasca pe micut de certurile interminabile pe care le vad in cercul prietenilor casatoriti. Ca socoteala din targ nu se potriveste intotdeauna cu cea de-acasa este deja alta poveste, din alt registru.

Pe noi ne intereseaza insa, scenele de product placement. Iar acestea sunt dedicate aproape exclusiv brandurilor Apple, semn ca numai niste Apple addicts ar fi indraznit sa incalce normele sociale si cutumele vechi de cand lumea despre parintii care se iubesc si nasc un rod al iubirii in persoana unui pui de om. Ei bine nu, atata vreme cat exista iPhone, iMac si iPad, custodia copilului se poate imparti echitabil, sarcinile se pot trasa ferm, iar telefoanele disperate pentru partenerul de crestere a copilului se pot forma prompt. Pe scurt, Apple iti simplifica viata si iti da libertatea de a o trai asa cum iti doresti. Ce reclama mai buna vreti?!

Uneori, e nevoie de un ajutor mai destoinic, cum ar fi o Stella Artois sau un pahar de Johnnie Walker, insa in marea majoritate a timpului, Apple e un sfetnic bun. Ca o dovada in plus ca Jason (Adam Scott) si Julie (Jennifer Westfeldt) sunt niste pasionati de tehnologie, cadoul ei pentru aniversarea lui este un aparat de Nespresso.

Pe scurt, relatia dintre cei doi protagonisti se bazeaza pe incredere, prietenie si respect reciproc. Desi sunt barbat si femeie, atractia sexuala lipseste cu desavarsire dintre cei doi… cel putin pana la un punct. Initial, aveam impresia ca povestea lor o sa fie un remake al filmului "Friends with benefits" in care Dylan (Justin Timberlake) si Jamie (Mila Kunis) au o relatie de pasiune exploziva… si dureaza mult si bine pana isi descopera sentimentele.

Ei bine, la polul opus, prietenii care se hotarasc sa faca un copil impreuna, reusesc sa pastreze tensiunea sexuala in stare latenta mult timp. Astfel incat, filmul este mai mult despre responsabilitati, viziuni despre viata si complexitatea relatiilor umane si doar intr-o mica masura, inca o comedie in care protagonistii se indreapta cu viteza luminii catre…pat. Chiar daca, repet, se ajunge si acolo. Doar ca pe alta cale decat cea cu care ne-am obisnuit. Doza asta de imprevizibil si marja abaterii de la tiparul hollywoodian reprezinta un mare plus pentru acest film. Si un alt bonus: scenele de product placement sunt practic o oda adusa brandului Apple. Asa ca, daca nu l-ati vazut inca, va recomand sa ii dati o sansa, fie ca aveti sau nu ganduri de procreere. :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related