Leo Burnett a realizat campania "Praktiker. Iti permiti chiar si cu venituri mici" care isi propune sa transmita ofertele de preturi din reteaua germana de magazine, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a fost demarata la sfarsitul lunii iunie, curpinde executii TV, outdoor si POSM.
Conceptul campaniei este aducerea in prim-plan a unor oameni obisnuiti care, desi au venituri mici, reusesc sa-si achizitioneze produsele dorite prin intermediul ofertei Praktiker. Personajele principale ale spoturilor TV sunt o educatoare, o secretara si un sofer.
"N-as spune ca aceasta campanie pozitioneaza Praktiker ca furnizor de produse cu preturi mici, ci mai degraba ca e o campanie care face in sfarsit dreptate realitatii din piata. Da, Praktiker a fost si este un loc unde romanii isi permit sa cumpere, chiar daca nu se numara printre acei norocosi care au mai multi bani", a declarat Carmen Tiderle (Creative Director, Leo Burnett).