[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Prigat – "Crazy refreshment", creat de Graffiti BBDO

[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Prigat – "Crazy refreshment", creat de Graffiti BBDO

Graffiti BBDO a folosit oportunitatea oferita de lansarea pe piata a sortimentului Prigat Limonada cu Menta pentru a crea o campanie care avea sa aduca brandul in pozitia de lider pana in al treilea trimestru al anului 2011. Obtinerea celor mai bune rezultate comparativ cu media categoriei nu a fost singurul castig adus de campania "Crazy Refreshment". Agentia Graffiti BBDO a fost premiata la categoria NON ALCOHOLIC BEVERAGES cu un Silver Effie.

Campanie: Crazy refreshment

Client: Prigat

Agentie: Graffiti BBDO

Medium: Tv, Print, In-store, Packaging

Perioada campaniei: Iunie - August

I. DESCRIERE
Prigat este un veteran al sucurilor necarbonatate. Si, in ciuda unei competitii din ce in ce mai agresive nu doar in comunicare dar si la raft, Prigat a ramas in continuare liderul categoriei.

Dincolo de senin, norii negri veneau din segmentul de still drinks, cel mai mare din categorie, unde Cappy preluase conducerea la finalul lui 2010.

II. OBIECTIVE
Prigat isi dorea leadershipul inapoi in 2011. Si nu pana la finalul anului ci pana in al treilea trimestru al lui 2011.

Dincolo de dorinta, Prigat a lansat o noua aroma - limonda cu menta - in incercarea sa de a-si recastiga pozitia, ceea ce insemna ca aceasta campanie trebuia sa fie vazuta, placuta, relevanta si creasca preferinta pentru brand. Altfel, spus trebuia sa batem categoria.

III. TARGET
Oameni pana in 35 de ani, iubitori de limonada, dar prea lenesi sa o faca singuri acasa desi si-ar dori sa inceapa un stil de viata mai sanatos.

IV. STRATEGIE
Cele mai bune campanii sunt cele care pleaca dintr-un adevar de la produs. Iar Prigat limonada cu menta avea un adevar interesant: un gust care racoreste dar in acelasi timp este usor intepator.

V. CREATIE
Aparentul conflict dintre ingrediente a inspirat si executia creativa. Gustul racors si menta au devenit doua personaje aproape reale care imparteau mai putin prietenos diverse discutii. Cu naturalete, dar si determinare :).

VI. REZULTATE
Prigat si-a recuperat pozitia de lider in al treilea trimestru si a pastrat-o pana la finalul anului desi nu a mai comunicat deloc, iar campania a avut cele mai bune rezultate comparativ cu media categoriei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related