Baieti gelati si gagicute intr-un spot pentru colectia de gratare Light BBQ de la Penes

Baieti gelati si gagicute intr-un spot pentru colectia de gratare Light BBQ de la Penes

Anul trecut Penes Curcanul ne incanta urechile cu sloganuri precum "Alege Penes Curcanul. Altfel o incurcanesti" pe fundalul unor triluri duioase de curcan bine crescut in Romania. Adica, dintr-ala fara e-uri ca altfel "iesea PNS si stresam curcanul". Dupa ce mi-am domolit burta care plesnea de la atata ras – cauzat, fara indoiala, de glumita atent aleasa si deosebit de inteligenta a creativilor din spatele spotului, am dat un click pe urmatoare opera de arta care avea sa-mi stimuleze instinctele de consumator si care avea sa ma imbie sa cumpar, sa cumpar si iarasi sa cumpar.

Prezentandu-se sub o noua identitate vizuala, mai putin daunatoare la ochi ca cea de anul trecut, brandul Penes si-a pus amprenta de data asta pe un spot care promoveaza colectie de gratare din carne de curcan – Light BBQ. Nu, nu e o reclama undercover pentru ultimele mofturi vestimentare ale lui Lady Gaga, dar m-am gandit si eu la rochia ei din halci cand am auzit de "colectia de gratare". E reclama pentru noua gama marca Penes si e la ani lumina distanta de comunicarea de speriat cu care ne obisnuise brandul in trecut.

Spotul pentru produsul asta prezinta gagicute si tipi gelati care se bucura de un gratar intr-un stil complet stylish in mijlocul padurii. Cu scaune de lemn si masa de sticla pe care troneaza struguri, mere si rodii in asteptarea gratarului bine incins de agentul 007 al grupului. Nu glumesc, individul chiar purta dupa el o trusa de gratar instant, incuiata intr-o valiza de metal si blocata cu cifru, de teama hotilor ascunsi la tot pasul care ar putea sa-i fure secretele de maestru grataragiu. Si-si face aparitia asa, in slow motion, cu gentuta de agent secret si personajul feminin la purtator (personaj nelipsit de altfel din filmele cu James Bond) gata sa salveze situatia cu skill-urile lui de bucatar.

Si incinge omul gratarul, si se rumenesc, domnule, carnaciorii si micii si cefele de curcan (era sa zic de porc) si steak-urile si nu arde nici macar pe unul, toate astea in uralele entuziaste ale grupului de fani. E un scenariu un pic SF, daca ma intrebati pe mine. Cu toata muzica aia imprumutata parca dintr-un film indian si atmosfera de Rai picat din cer. Chiar daca spotul se adreseaza tinerilor care se bucura de vremea frumoasa, tot o sa vedem maini murdarite de carbuni si baieti inghesuindu-se sa alunge fumul cu cartoane. Adica, nimeni n-arata atat de bine cand gateste.

As zice ca, mai degraba, arata asa cam cum ii vedem pe cetatenii astia onorabili in spotul pentru LaMinut. E drept ca nu sunt cei mai gratiosi de pe intinsul Europei, dar macar se apropie de adevar. Si sa vedeti chestie, si-aici, si in spotul pentru Penes e tot mana lui Propaganda.

Voi ce grataragii credeti ca sunteti?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related