"VICE cenzureaza cenzura din 1996", mesajul unei noi campanii create de Ogilvy Romania

Ogilvy Romania a creat pro bono o campanie de printuri pentru revista VICE in care ilustreaza cum revista alege sa vorbeasca liber in situatii in care alte publicatii se autocenzureaza, in special atunci cand sunt abordate subiecte precum drogurile, sexualitatea, lumea transgender sau coruptia fetelor bisericesti.

Referitor la conceptul creativ al campaniei, Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy) spune: "Am folosit 'pe dos' instrumentul grafic cu care presa din toata lumea cenzureaza imaginile incomode ca sa transmitem mesajul unei reviste care este in multe sensuri 'pe dos' fata de restul presei. Vice cenzureaza cenzura din 1996".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related