Pe 5 iulie Sebastian Olar (Copywriter, McCann Erickson) va ajunge in Club Kadett pentru a sustine un training dedicat campaniei "Romanii sunt destepti", dezvoltata pentru brandul ROM Autentic si castigatoare, in cadrul Cannes Lions International Festival of Creativity 2012, a unui Silver Lion la Categoria Direct Lions – Best Low Budget Campaign, a unui Silver Lion la subcategoria Best Use of Digital Media si a unui Bronze Lion, la FMCG, in categoria Media Lions. Campania "Romanii sunt Destepti" a mai castigat premii anul acesta la New York Festival, Effie Awards, BestAds si IAB MIXX Awards.
Sebastian le va explica juniorilor care a fost ideea de la care a plecat campania, ce factori au fost antrenati in implementarea ei si care sunt rezultatele pe care aceasta le-a generat.
Pana in 2009, cand s-a alaturat echipei de creatie McCann Erickson, Sebastian a fost copywriter in cadrul agentiei Vitrina Advertising.
Alaturi de Sebastian va fi prezenta Loredana Salanta, Miss World Romania 2009 si castigatoare a concursului Top Model of the World 2011, care s-a desfasurat in Usedom, Germania. Loredana s-a implicat in campania "Romanii sunt destepti", sustinand, impreuna cu alte personalitati din Romania, shimbarea perceptiei negative asupra romanilor.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.